Winkelen op afspraak is mogelijk 

Je kunt hieronder een afspraak maken voor o.a.:

  • Het maken van een pasfoto;
  • Meer informatie over een stofzuiger of het aanschaffen van een stofzuiger;
  • Het uitzoeken van een fietstas;
  • Het vervangen van een lamp, maar je weet niet welke je moet hebben;
  • En natuurlijk nog veel meer…

 

 

Lukt het niet om online een afspraak te maken? Dan kun je altijd even bellen of Whatsappen naar het desbetreffende filiaal. 

Regels

  1. Je ontvangt een bevestiging met een tijdslot waarin je kunt winkelen. Er zit minimaal 4 uur tussen de gemaakte afspraak en je bezoek aan de winkel.
  2. Kom alleen. Heb je klachten? Kom niet en laat je testen.
  3. De afspraak is voor een tijdslot van 30 minuten. Je bent vrij om eerder weg te gaan. 

Voorbeeld:
Je hebt een afspraak van 10.00-10.30 uur. Je hebt 10 minuten nodig om jouw vraag te stellen. Je bent vrij om ergens in het tijdslot te komen, dit mag dus ook  10.15 uur zijn. 

Daarnaast is onze afhaalbalie geopend voor: 

  • Het afhalen van bestellingen (pin of contant), dit kan alleen in het door jou aan gegeven tijdvak. Let op, er moet 4 uur tussen de order en het afhaalmoment zitten. Hoe je jouw bestelling door kunt geven, lees je hieronder. 
  • Het afhalen en brengen van reparaties
    Reparatie voor o.a. koffiemachines, stofzuigers, computers, laptops, printers, fietsaccu. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken, je kunt jouw product langs brengen.   
  • Onze stomerij en wasserij service
    Je kunt jouw kleding of ander textiel bij de afhaalbalie brengen, je hoeft hiervoor geen afspraak te maken.
  • Onze pasfoto service
    Alleen op afspraak.

Voor het afhalen van je bestelling, de stomerij service en het afhalen en brengen van reparaties hoef je geen afspraak te maken en kun je terecht bij onze afhaalbalie. Maximaal 1 klant bij de afhaalbalie. 

Hoe moet ik bestellen?

Je kunt jouw producten bestellen via de volgende manieren. Geef hierbij aan of je de producten* wilt afhalen of laten bezorgen. 

  • Whatsapp. Als je jouw bestelling door wilt geven via whatsapp, geef dan duidelijk aan welke producten je wilt bestellen.  
  • E-mail. Geef in de mail duidelijk aan welke producten je wilt bestellen. Vermeldt ook jouw naam, 06-nummer en adresgegevens voor snelle communicatie. 
  • Telefonisch. Zijn we in gesprek? Laat dan even je naam en telefoonnummer achter, dan bellen wij je zo snel mogelijk terug. 
  • Webshop. Je krijgt automatisch gratis bezorging als je voor minimaal 30 euro hebt besteld. Je kunt altijd kiezen voor afhalen. 


* Als een product niet op voorraad is, ontvang je van ons een persoonlijk berichtje met verdere informatie. 

Fixxar Raalte

Tel: 0572 – 36 25 21
Whatsapp: 0572 – 36 25 21
E-mail: raalte@fixxar.nl

Fixxar Winterswijk

Tel: 0543 – 53 05 84
Whatsapp: 0543 – 53 05 84
E-mail: winterswijk@fixxar.nl

Fixxar Zutphen

Tel: 0575 – 76 70 64
Whatsapp: 0575 – 76 70 64
E-mail: zutphen@fixxar.nl